Edilberto sin reise i EVAT

Det å drive et selskap som tar kundene på alvor og legger forholdene til rette for at medarbeidere skal lykkes i jobben var en stor motivasjon for å starte En verden av tjenester. Dette da min erfaring er at større selskap etter hvert glipper på disse avgjørende områdene.

e0eef55f9efdbe15f5e4c7bb12067cc7

Edilberto er daglig leder

Erfaringen min er fra gulvet, med fast renhold, grunder og eier av norges første franchisekjede i renhold for 10 år siden, til markedsdirektør i tidligere norges nest største renholdsselskap, daglig leder og fagsjef i norges største serviceselskap hvor jeg i de siste årene før EVAT var ansvarlig for å standardisere de 400 største kundene i norden med et team på 16 fagspesialister.

I min jobb som daglig leder i En verden av tjenester er det enormt motiverende å se at vi lykkes med å ta kundene på alvor. Dette til tross for at vi er over 100 medarbeidere, betjener over 150 faste løpende kundeavtaler og består av 8 avdelinger rundt hele Oslofjordbassenget. Vi har svært høy kundescore og svært liten avgang.

I tillegg ser jeg daglig resultatet av reisen til mange gode kollegaer fra første møte, til tryggheten kommer og blomstringen med mestringsfølelsen sniker ser frem, alltid klare til å yte det lille ekstra for våre kunder.

Den reisen elsker jeg.

Et eksempel fra en ansatt: fra en ansatts reise i evat