Ledelsen i EVAT

ledelsen evat

Ledelsen i EVAT Oslo

De viktigste oppgavene til lederne i EVAT er proaktiv kundeoppfølging. Oppfølgingen er satt i system så eventuelle avvik blir oppdaget hurtig og tatt tak i. Dette er viktig for både medarbeiderne og kundene, slik at det gode arbeidet og tjenestene som blir gjennomført daglig også dokumenteres. Ledelsens oppfølging avstemmer forventninger og gir trygghet til alle parter om at leveransen er på rett nivå, og i tråd med forventningene.

EVAT gir kundene en enklere hverdag

For kundene betyr det en enklere hverdag, da EVAT tar ansvaret for hele gjennomføringen og for våre medarbeidere en trygghet og oppfølging i hverdagen. Daglig er det 10 ledere som følger opp sine kunder.

Tilbakemeldingene fra kundene tilsier at EVAT er den mest profesjonelle aktøren de har samarbeidet med, til nå. Det synes vi er veldig stas.

Vi bruker bruker informasjonskapsler (cookies) for å forbedre opplevelsen på nettsiden vår. Ved å akseptere samtykker du til dette.