Ny kunde på renhold | Goman Bakeriene

ny kunde goman bakeri

Ny kunde: Goman-bakeriene

En verden av tjenester har på mange måter landet drømmekunden. Vi kom inn fra sidelinjen som en relativt liten, men seriøs aktør, og har siden oppstart 01.06.2016 blitt mottatt svært godt av GOMAN.

Alle forhold er lagt til rette for et strålende samarbeid og leveransekvalitet. Dette setter vi stor pris på og gleder oss over muligheten til å vise oss tilliten verdig hver eneste dag.

GOMAN er en stor kunde med hele 6000m2 som skal ivaretas. Firmaet har 110 ansatte, er eid av Coop-kjeden og leverer bakevarer til Coop og Rimi. GOMAN er Coops eget bakeri og representerer en kombinasjon av lokale bakertradisjoner og moderne industri.

Forventninger fra GOMAN er

  1. Renhold tilpasset matproduksjon
  2. Renhold som oppfyller alle myndighetskrav
  3. Generelt Ren bedrift

Status etter de to første ukene, er at EVAT har løftet nivået og tilfredsstiller forventingene. Viktig tilbakemelding for oss som viser at vi er på rett vei.

Næringsmiddelrenhold er omfattende

Næringsmiddelrenhold er omfattende og krever mye forberedelse og planlegging før oppstart. Begrepet næringsmiddelrenhold blir brukt hvor det blir produsert ”matprodukter av alle slag” det vil si – næringsmiddelbedrifter. Næringsmiddelrenhold omfattes av strenge krav til utførelse og dokumentasjon. Renholdsplaner er tilpasset hvert anlegg og blir brukt som dokumentasjon ovenfor kontrollmyndigheter og våre kunder.

Det blir tatt bakterieprøver av produksjonen og utstyret for å overvåke vekst av eventuelle bakteriekolonier. Prøvene vil i tillegg bekrefte at renholdet holder avtalt standard/kvalitet.

Vi ser frem til et langt og godt samarbeid med GOMAN.

Vi bruker bruker informasjonskapsler (cookies) for å forbedre opplevelsen på nettsiden vår. Ved å akseptere samtykker du til dette.